fredag 25 augusti 2017

"Att äta eller inte äta?", det är frågan

Hej på er! Jag rör mig för tillfället hemåt med en annan buss (och således även längs en annan rutt) än jag brukar. Förhoppningsvis kommer det hela resultera i att jag är hemma så tidigt som möjligt!

Idag började vi sent och slutade tidigt. Der var programdag och därigenom även dags för presentationen av våra mini-GA för de yngre eleverna. Det gick bra och efter lite opponering och så fick vi sluta. Härligt!

Mitt huvudsakliga mål är för tillfället att ta mig hem och äta. När jag börjar runt lunch blir det alltid krångel med mina mattider: Ska man trycka i sig lunch när man nyss ätit frukost? Ska man ta med en matlåda? Ska man äta en stor frukost? Inget alternativ har visat sig vara särskilt bra så nu kör jag mest på taktiken att äta en stor frukost och svälta fram tills jag kommer hem. Hälsosamt! 


Efter att jag fått upp min energi igen kommer jag antagligen fixa lite med min nya schrapbook som jag påbörjade igår. Jag har nämligen framkallat alla greklandsbilder och fick hem dem då. Dessvärre väntar jag dock på ca 15 stycken till, men de dimper förhoppningsvis ner i brevlådan idag!

För kvällen har jag ännu inga planer. Jag skulle ha varit med Benjamin men det inträffade ett smärre missförstånd så det får bli imorgon istället! 

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar