fredag 4 augusti 2017

Ullared och tråk-körning

Hej! Emelie har precis gått härifrån efter en kväll med resesnack och filmmys (med naturgodis!). Nu ska jag lägga fram lite kläder för morgondagen då vi ska äta lunch hos farmor och då jag och Emelie ska kolla lite efter de sista resegrejerna. Det börjar dra ihop sig nu!

Idag hade jag en körlektion på morgonen, jag var verkligen inte på humör för att köra men jag gick givetvis dit ändå. Efteråt växlade jag lite pengar och mötte upp Ellen och Emelie. Vi åt sushi och strosade runt lite och kikade i affärer. Kul! 

Gårdagen genomlevde (tillägg positiv klang till ordet när ni läser) jag också i shoppingen och bilkörningens anda då jag körde till (och spenderade dagen på) Gekås i Ullared. Det blev inga stora utgifter utan jag köpte mest smågrejer till resan (solskyddsfaktor och schampo typ) och de lite roligare sakerna jag fick med mig hem var ett mobilskal, en fluffig mys-tröja och en ram som jag ska ställa på mitt  nattduksbord. Idag när vi gick i stan köpte jag två par bikinitrosor varav ett par gick på vrålsumman 30kr men jakten på ett par bra och billiga sliders för resan fortsätter! Från och med idag (det är ju trots allt fredag, tekniskt sett) är det fyra dagar kvar! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar