torsdag 26 maj 2016

Fika > Fysik

Hallå! Nu sitter jag på bussen, lite senare än vanligt trots att jag slutade tidigare. Det har varit en vanlig dag som flutit på bra! Imorse fick vi gjort klart en stor del av säl-rapporten och på fysiken på eftermiddagen hade vi en stor genomgång så man fick reda lite på vad som förväntas (mycket). Vi hade ingen engelska idag på eftermiddagen, men innan vi åkte hem tog jag och Linnea en fika på ett jättemysigt café. Det blev en jättegod grillad kycklingmacka på hembakt grovt bröd och med mango chutney(tror jag) i. Sen åt vi också ett wienerbröd med färska jordgubbar på, väldigt gott! 

Efter lite kvalitetstid med Linnea och en god fika kände jag mig redo för att åka hem. Nu var egentligen tanken att jag skulle pluggat hårt (fysik), men det blir nog mest förberedelser inför spanska muntliga imorgon. Jag har liiiite ångest, men det kommer nog gå bra! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar