onsdag 4 maj 2016

Skriva skriva

Då var det dags igen. Dags för NP. Jag är i skrivande stund på bussen som är tänkt att ta mig till skolan, trots att det är onsdag och jag borde vara hemma och sova nu. Idag ska jag vara produktiv och hinna med både engelska (NP) skriftligt nu på morgonen, och påbörja en studie kring beteendeekologi med min biologigrupp efter lunch. Efter det har jag lovat mig själv att städa hemma. Just nu känns det nämligen som att det var bra att jag fick full pott på livräddningen i måndags, eftersom mina gäster snart kommer drunkna i damm.

Corrynna och Alice leker mer en lastvagn.

Igår var det skola som vanligt och när vi slutat träffades engelskagruppen för att klippa klart filmen. Två timmar senare kunde vi luta oss tillbaka och vara nöjda med oss själva. Jag är nöjd med hur den blev: den är ganska rolig på sina ställen, utan att vara för oseriöst gjord. Det är skönt att ha den klar nu, även om det har varit roligt att fixa med den!

På kvällen igår åkte jag till Benjamin och vi somnade till en film. Imorse gick vi upp tillsammans och åt frukost ihop, så mysigt! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar