söndag 10 juli 2016

Tårtkalas hos Ellen

Kvällen hos Ellen var bra. Det var ingen tjejkväll så som vi vanligtvis brukar ha när någon fyller år, utan det var mer av ett tårtkalas. Alla tjejerna var där och kvällen började med att Amanda och Ellen fixade i ordning en tårta Amanda förberett innan hon kom. Tårtan bestod av kladdkaksbottnar med olika sorters grädde mellan lagren, och bär och nobless som topping. Den var supergod!

Under resten av kvällen pratade vi och spelade Med andra ord, som utan tvekan har en ohotad förstaplats som mitt favoritspel. Kul! Runt 01.00 ville de andra åka till en kyrka och spana efter religiösa turistkillar till tonerna av den housemusik som skulle spelas där. Det var ingenting jag var sugen på, så jag åkte helt enkelt hem. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Youtube. Imorgon ska jag ta en ordentlig sovmorgon och sedan ska jag njuta av den middagsmat jag missade idag (pga kalaset), på kvällen kanske jag är med Benjamin eller något. Vi får se!

Här kommer lite bilder från kvällen:
Emelie

Tårtan utan dekor.

Tårtan i dess fulla prakt.
Ellen blåser ut ljusen.
Alexandra
Amanda. (Färgerna i denna bild gick inte att rädda, haha.)
Ebba

Puss! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar