torsdag 13 oktober 2016

En massa frukostar!

Torsdag kväll. Jag är ganska mör, trots att jag egentligen inte gjort så mycket idag. Det var förvisso en lång dag i skolan följt av lite läxor, men under kvällen har jag bara chillat framför Modern Family (jag har redan sett klart den nya säsongen). 

Igår gick jag upp tidigt och åt en mini-frukost med Benjamin (som sov här) innan han gick till skolan. Trots att jag påbörjade den i ett zombieliknande tillstånd blev onsdagen ganska produktiv (efter min andra, mer riktiga frukost)! Jag fick pluggat en del, städat ordentligt, epilerat benen och såklart kollat igen både Top Model och Svenska Hollywoodfruar!


Imorgon ska jag på spelkväll hos Linnea. Jag skulle behöva fixa med lite grejer innan, men jag ska se till att hinna dit i hyfsad tid! Det blir kul! 

Nej nu får jag snart gå och lägga mig! Jag förstår inte riktigt vad som hänt med min dygnsrytm: jag har börjat lägga mig SÅ tidigt! Det är ju bra egentligen, men det känns så himla konstigt att släcka vid halv elva och faktiskt vara svintrött! Oh well, jag håller väl bara på att bli gammal antar jag.. ;)

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar