onsdag 19 oktober 2016

Stelt skolfoto

Idag har allt för många timmar slösats bort på onödigt väntande och bussfärd. Det är onsdag och de kommande dagarna ska jag ha ett prov om dagen. Jag har dessutom en del annat att tänka på med min dator som gick sönder och annat skolarbete, så det är nästan komiskt att det var just idag som vi skulle ta skolfoto

Benjamin har var sjuk och stannade hemma idag, men han sov hos mig inatt så vi tog följe en bit på vägen när jag skulle till skolan. Väl i skolan fick jag vänta i 40 minuter på att ta klassfoto (som blev helt okej) och porträttbild (som blev HEMSKT stel). Allt gick snabbt och lätt, och när jag lämnade skolan, efter de få minuter jag spenderat där, var det 1,5 h tills nästa buss hem gick. Typiskt! Jag hade inte så mycket pengar kvar så det blev ingen shopping för att fördröja tiden, istället åt jag sushi (bara det sved i plånboken, men det var lunchtid och jag var hungrig) i min ensamhet innan bussen kom.

Här är inte min skolfoto-outfit, utan mina pluggkläder, haha! Mysigt och varmt!

På bussen träffade jag Ellen och Emelie men från och med att jag hoppat av vid min hållplats var mitt enda sällskap fysikboken. Provet är imorgon, jag har panik. Jag har pluggat hårt men känner mig lite osäker på saker som är svåra att sätta fingret på. Jag hoppas verkligen att det går bra och att det jag kan räcker! 

Nu hoppas jag att jag får en god natts sömn, jag har sovit dåligt det senaste. Innan jag lägger mig ska jag bara kolla youtube och sådant, inga fler läxor idag! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar