söndag 2 april 2017

All That Glitters

Det har varit en bra dag, och förutom de fem delproven jag tog mig igenom igår, den ledigaste helgen sedan sportlovet. Idag har jag fixat en liten skolgrej inför imorgon, men annars har det bara varit laughs and fun, så att säga! I förmiddags var jag med Benjamin, vi såg klart serien vi följde (det fanns bara en säsong!) och sedan såg vi en StandUp- special och tog en nap! Efter att han gått, och att jag pluggat en liten stund, redigerade jag några bilder från i fredags, och sedan kom Emelie hit. Vi kollade igenom alla korten och skrattade halvt ihjäl oss åt en del, sedan avslutade vi det jag påbörjat till tonerna av Rihanna, överröstade av tonerna av oss. Som kompensation för att jag hittade popcornkartongen tom igår när jag ville ha lördagssnacks, åkte jag till Ica och köpte hem gurka (för att göra gurkstavar av), chips, cider och dipp, och sedan åt vi det framför filmen 127 Timmar. Inte illa för en söndagskväll!

Btw, kolla vilka fina örhängen jag köpte i torsdags! Jag var värd en liten belöning (och behövde sysselsätta mig en stund innan bussen kom) tyckte jag!




Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar