söndag 9 april 2017

VÅR

Det känns som att våren är här nu. I fredags var det fantastiskt väder med sol och blå himmel. Det var så fint väder att jag, Melina och Corrynna kunde sätta oss och äta frozen yogurt utomhus efter skolan. När jag åkte hem någon gång mellan fem och sex var det fortfarande inte för kallt för att ha kjol på sig, eller för mörkt för att ta av sig sina solglasögon!

Igår var det lördag och jag hade bestämt mig för att ta en helt ledig helg som start på lovet. Det var fint väder igen, men jag spenderade hela dagen inomhus. Jag såg hela den nya säsongen av The Get Down och sedan sjung jag karaoke tills Emelie kom hit. Vi såg en thriller och pratade lite! Idag har jag varit med Benjamin och jag lyckades faktiskt dra mig ur soffan för att ta en promenad i solen, som förvisso gick i moln när vi gick ut, men ändå. Vi tog en sväng i slingan och kollade på får, och sedan gick vi hem för att äta glass och kolla på Freaks and Geeks. Mysigt!









Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar