onsdag 26 april 2017

Tankar på Te

Hej! Jag ligger för tillfället en aning utmattad i sängen och överväger att tvinga mig upp för att göra te. Idag har jag varit ganska lat, pga diverse omständigheter hade jag möjligheten att ta det lite lugnare idag än jag vanligtvis gör, så jag tog chansen. Jag har förvisso pluggat lite: fixat och trixat lite här och där, bockat av minimala saker från min checklista. "Lämna vidare en färdig uppsats för respons, check! Skriva ut några papper, check!". 

Bild från igår
Förutom läxor har det blivit allt för många avsnitt av Vänner, tills Emelie någon gång på eftermiddagen stack in huvudet genom dörren och hjälpte mig att äta upp mina nygräddade amerikanska pannkakor. Därefter blev det en passionerad karaoke-duett efter en annan, tills det var dags att säga hejdå för idag!

Nu ska jag snart lägga mig, frågan är bara om jag orkar fixa det där teet eller inte.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar