fredag 11 augusti 2017

Grekland, dag 4

Hej! Det är fortfarande morgon och tjejerna har gått till stranden, jag har dock stannat på hotellet eftersom jag inte borde exponera min hud i solen i den meningen idag. Planen är för min del att lägga mig under ett parasoll vid poolen på hotellet eller att sätta mig på balkongen. 

Idag har vi inte hunnit med så mycket än, först beställde vi en dagstrip till den berömda Shipwreck beach för morgondagen. Om man har tur kan man få se en sköldpadda eller två där, något som ön är känt för. Efter utflyktsbokningen åt vi frukost på de andras balkong och sedan gick de till stranden. 

Om ett par timmar ska vi äta lunch ihop och sedan tror jag att några av de andra eventuellt skulle hänga med tillbaka till hotellet.


Update: Det blev läsning under AC:n varvat med läsning i skuggan på balkongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar