onsdag 14 februari 2018

Valentine's

Hej och glad alla hjärtans dag på er! Jag har hittills spenderat dagen hemma med att plugga lite fysik, för det är det jag känner mest kärlek för här i världen, kolla på ångestgivande program om tonårsmödrar på MTV och att dricka kaffe. Kvällen blir förhoppningsvis lite mer festlig, då kommer Benjamin hit för att fira dagen lite: Det blir ingen bio idag, till skillnad från annars, utan jag hade tänkt laga lite middag här hemma till oss istället. - Ganska lagom för en onsdagskväll egentligen! Dessutom blir det lite jordgubbar och choklad i kärlekens ära (och för att det är fantastiskt gott, varje chans att äta jordgubbar bör tas), och mycket mer än så gör vi vanligtvis inte den här dagen: Varandras sällskap och något lite halvspexigt utöver det vanliga, såsom bio eller något gott att äta och dricka, passar perfekt tycker jag!

Idag har jag haft på mig den här tjusiga tröjan. Jag köpte den i USA och känner redan på mig att det kommer bli en storfavorit! Som ni vet älskar jag ju Frida Kahlo så det var ett mycket vettigt köp! We love a female icon.

A silly one







Dagens anthem: Magic (Looptroop Rockers)
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar