onsdag 13 januari 2016

Iskallt

Hej! Idag är det onsdag vilket betyder schemafri dag! Jag sov hos Benjamin inatt och sov kvar en stund efter han gått, för att sedan ta en promenad till bussen och åka hemåt. Hela vägen hem kom jag dock inte, eftersom bussen bestämde sig för att åka en annan väg (än det stått att den skulle göra) och helt och hållet skippade alla närliggande busshållplatser från mitt hus sett. Detta resulterade i en alldeles för lång bussresa, följt av ytterligare promenad, utan vantar, i vintervädret

Det är det jag håller på med nu, att gå. När jag kommer hem ska jag unna mig lite varm O'boy och sedan plugga. Jag var sjuk i måndags, så jag måste verkligen ta igen matte idag! Det blir nog plugg hela dagen, men förhoppningsvis inte så mycket imorgon!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar