söndag 31 januari 2016

New in

Hej hej! Idag är det lördag och jag gör mitt bästa för att bara slappna av och känna mig ledig. Benjamin sov här igår kväll, så jag hann skymta honom lite snabbt även imorse, innan hela familjen rusade in i bilen och åkte till stan. Haha, vi skulle egentligen iväg på kalas hos min moster, men åkte lite tidigare för att hinna kika på träningskläder också.

För min del blev det två par shorts, ett par byxor och ett kort linne. Behövde verkligen fylla på lite, särskilt eftersom det verkar som jag ska börja dansa igen! I onsdags var jag, Moa, Tilda och några andra och dansade med vår gamla danslärare, och det kommer vi nog fortsätta med. Kul!

När vi kom hem från shopping och kalas kom Emelie hit och tjötade lite, drack milkshake och kollade på gamla kort. Trevligt!

Puss! ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar