torsdag 28 april 2016

Ibland är budget bäst

Hej på er! Snart dags att lägga sig känner jag, jag är skittrött redan! 

Idag hade jag (som jag nämnde tidigare) NP i svenska, men blev klar ganska tidigt. Därför tog jag en liten tripp till stan, där jag åt sushi och tittade lite i affärer. När jag var i stan med Corrynna på sminkjakt häromdagen hittade jag ingen ögonbrynspenna, men idag sneglade jag lite på en inne på H&M (!), som jag sedan chansade på och köpte. Jag köpte också ett par lösögonfransar, som jag också tänkte att jag kunde ha på balen kanske.. När jag stod och betalade fick jag syn på bikinis några meter bort, så även en sådan blev det innan jag var nöjd! Lite senare mötte några från klassen upp mig och vi satt och pratade lite på ett café innan det var dags att bege sig tillbaka till skolan och fortsätta med lektioner i vanlig ordning.



Jag har tidigare varit väldigt emot att köpa bikinis i den här stilen, eftersom jag tycker det är lite fult att de är så uppenbara kopior av Triangl. MEN jag kunde inte hålla mig den här gången, den var så fin... :(

Efter skolan pluggade jag lite fysik (gjorde klart det jag inte hann på lektionen) och spelade och sjöng lite. Jag testade även ögonbrynspennan, som jag tycker var ganska bra faktiskt (är ju ingen konstnär med den än så jag vet inte riktigt om jag ger den rättvisa...)! Senare på kvällen blev det bara tv-mys med familjen och nu längtar jag mest till sängen.

Imorgon ska vi spela in film på eftermiddagen/kvällen. 
Det är vår engelska-skräckfilm som är på G. Spännande

Puss! ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar