tisdag 26 april 2016

Nytt smink!

Hej hej! Nu är det äntligen tisdag eftermiddag, och det känns lite som fredag redan! Idag har vi skrivit svenska NP (läsförståelse), och jag tror att det gick bra. Skönt att kunna bocka av det, även om det kanske inte var en väldig bedrift...

Nu, efter skolan, har jag varit i stan en stund med Corrynna. Vi har båda letat efter saker med mer eller mindre framgång. Jag ska på bal nästa vecka så jag kände att det var dags att införskaffa lite smink, då ca 90% av det jag har är för ögonen.. Det blev en foundation, en primer och en sån där blender-svamp. Ögonbrynen får dock stå orörda tills vidare, för det fanns inte direkt ögonbrynspennor (eller skuggor) i överflöd. Synd! 


Nu ska jag hem och landa lite, och lite senare ska jag hämta Benjamin som ska sova hos mig. Imorgon är det onsdag och jag ska unna mig sovmorgon, sedan får vi se vad jag orkar med!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar