lördag 2 april 2016

Biodate: The boy

Hej och godmorgon! Idag känner jag mig ordentligt utvilad efter en lång och skön sovmorgon med Benjamin. Vi ska strax gå upp och fixa frukost, men vem säger att man inte kan få morna sig lite på lovets näst sista dag?

Gårdagen började som vilken dag som helst. Jag kämpade på med plugg, men övergick sedan till god lunch med mamma, syster och farmor. Några timmar senare kom Benjamin till mig och det var början på en väldigt lyckad kväll. Vi var hos mig en stund och åt den goda maten vi ätit dagen innan (fläskfilén och det), det var nämligen så att restaurangen stängde lite för tidigt för att matcha vår film. Efter maten åkte vi till stan och gick på nattbio, The Boy.

Vi hade det jättemysigt och filmen var riktigt bra. Jag tyckte den var lite klumpigt beskriven så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig, men jag blev väldigt glatt överraskad. I början var den lite obehaglig på sina ställen tycker jag (främst pga hur "The Boy's" familj behandlade honom), men det var ju meningen. Senare i filmen var den mer spännande, vilket gav en en ganska härlig känsla i kroppen. Sen var den lite rolig då och då också, just eftersom man insåg hur löjliga vissa saker egentligen var. Jag rekommenderar verkligen den här filmen, den var riktigt bra! Se den dock under optimala förutsättningar: högt ljud, bra bild, mörker, inga telefoner, den är värd det.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar