torsdag 7 april 2016

Tillbaka!

Nu är jag tillbaka: i skolan, i stressen, i verkligheten. I måndags blev jag sjuk på morgonen och spenderade hela dagens  hemma. Benjamin kom förbi på eftermiddagen (på egen risk) och gjorde te och tog hand om mig lite. Vi kollade på Daredevil och sedan somnade vi i soffan, haha!
Daredelvil

I tisdags var jag också hemma. Jag mådde bättre men kände mig inte helt frisk. Den dagen fick jag dock gjort lite småsaker, och på kvällen kom Benjamin och vi sov hos mig. Vi såg klart på den sista befintliga säsongen av Daredevil, och eftersom vi båda var lediga på onsdagen (igår) passade vi på att stanna uppe lite längre än vanligt och ta sovmorgon. 

Idag ska jag plugga spanska, för vi har fått en ganska snabbt påtänkt spanska-examination att göra oss redo för till imorgon. På lördag måste jag skriva klart en svenskainlämning (språksociologi) som ska in på måndag, och jobba med en idrottsinlämning som ska in på söndag. Förhoppningsvis hinner jag göra något kul också, men det är tveksamt...

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar