torsdag 29 september 2016

"Snabb"-fika

Idag var jag tillbaka i skolan och förutom att jag hostade som en idiot gick det bra. Efter skolan tog jag, Linnea, Melina och Corrynna en fika på Le Pain och fixade lite smågrejer i stan. Tanken var att det skulle bli en snabbfika och att alla skulle åka hem till sig och plugga efteråt. Det blev dock lite längre än väntat, så det var inte förrän klockan sju jag satte mig på bussen från stan. Trots detta är jag inte särskilt stressad, det enda jag måste göra idag är några läxor i spanskan, och fysiken som jag tänkt göra kan jag lika gärna ta tag i imorgon eller till helgen. 

Det har inte hänt så mycket idag annars. Vi hade en engelskapresentation förut, som är skön att ha ur vägen, men annars har det varit en vanlig skoldag. Nu när jag kommer hem ska jag göra spanskaläxan och sen ska jag nog bara titta på tv med familjen eller något! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar