fredag 23 september 2016

Prov överstökat

Ah, fredag, vilken lycka. Jag har nyss haft matteprov (som gick sådär), ätit en tröstbulle som jag och Melina inhandlade innan provet, samt påbörjat min hemfärd. 


Ikväll ska jag vara med Benjamin och planen är att bara ta det lugnt, i kontrast till gårdagens sena kvällsplugg. Innan han kommer ska jag dock försöka hinna med att städa mitt rum, men det blir nog inga läxor idag. Det kommer det dock bli imorgon då tanken är att jag ska jobba ikapp så gott som möjligt i fysiken, eftersom jag inte hunnit/kunnat plugga så mycket fysik hemma under denna och förra veckan. Ett mindre kul sätt att spendera sin lördag på. På kvällen [imorgon] kommer farfar &co till oss för att äta middag. Det ryktades om grillat följt av hemmagjord glass, vilket förhoppningsvis räcker som motivation för att göra klart fysiken!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar