onsdag 14 september 2016

Kepsen är här

Ångest-onsdag. Jag har kämpat på med matten, som tydligen är möjlig att ha seriösa problem med trots att kursen inte "dragit igång på riktigt" än (vi sysslar med något slags repetitionskapitel just nu). Det är prov på fredag nästa vecka så stress och ångest sveper över mig med jämna mellanrum. MEN man ska leta efter ljusglimtarna i mörkret och idag sken de extra starkt: Min keps har anlänt, liksom familjens nya glassmaskin. Fantastiskt!

Jag är supernöjd med kepsen. Det är en ljusgrå baseball cap i faux-mocka, som faktiskt (för ovanlighetens skull) passade min ansiktsform väldigt bra. Det ska bli kul att testa den, jag tänkte att den skulle passa bra till lite lösare kläder, t.ex. sweatshirts eller min svarta långa kappa, så att det blir en fast punkt i det hela liksom.. 


Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar