torsdag 9 november 2017

Affektionsvärdet går i taket


Hej hej! Jag blev precis klar med en väldigt stress-lättande/distraherande och mysig aktivitet. Jag har den senaste halvtimmen suttit och gått igenom lådor och små påsar, alla väldigt välsorterade, så klart. I dessa låg smycken från många år tillbaka, roligast var att gå igenom smyckeskrinet med Disney-prinsessor på som jag använde när jag var kanske fem år. Där hittade sådant jag vet att jag verkligen älskade då, t.ex. ett pärlhalsband med rosa pärlor med jordgubbar på, och ett armband med små bilder av katter och kaniner. Så gulligt!

Idag har jag haft en lång dag i skolan och för att vara helt ärlig har hela veckan varit ganska seg för min del. Det är första veckan tillbaka efter det (inte så lediga) lovet och vi har otroligt mycket att göra just nu, i synnerhet jag som måste varva skolan med körlektioner och dylikt. Jag hoppas att jag kan rycka upp mig till på måndag men oavsett hur det blir med det tänker jag inte dölja min innerliga längtan till jullovet. Då blir det förhoppningsvis lov på riktigt.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar