fredag 10 november 2017

Let it glow

God afton! Det känns som att det är sen kväll redan även om klockan inte ens är sex än, det är kolsvart ute. Jag sitter just nu på bussen och ska hem och sedan kanske vidare till Alexandra för middag med några av tjejerna (håller på att klara upp det just nu) och anledningen till att jag inte åkt hem förrän nu är att jag hade lite ärenden efter skolan: först genomförde vi vår sista GA-undersökning (jag är så stolt över oss, vi har skött oss riktigt bra så här långt in i arbetet och verkligen jobbat hårt!) och sedan mötte jag upp Joel i centrum för att hjälpa honom hitta en födelsedagspresent till sin syster, ett stycke kvinnlig visdom är något jag gärna delar med mig av!

Dagen idag har varit bra, faktiskt. Dels har vi haft ”mina” ämnen (svenska och engelska), något som gjorde mig aningen lyckligare än jag varit tidigare i veckan, och dels har jag köpt något till mig själv. Sedan jag fick reda på att Rihanna skulle lansera sitt smink-märke Fenty Beauty har jag varit sugen på att köpa något därifrån och jag hade kollat upp några grejer jag ville ha online, det har dock inte blivit av att jag faktiskt kommit till skott så idag när jag ändå gick i affärer passade jag på! Det blev ett stycke glow stick (highlighter i stiftform) och som tur var fanns den färg jag suktat efter kvar. Det ska bli jättekul att testa den och antagligen kommer jag inte kunna hålla mig från att köpa fler produkter därifrån!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar