onsdag 29 november 2017

Vuxenpoäng

Det har varit en turbulent vecka som verkar få ett ganska bra slut. Det har varit allt från att skriva kontrakt på mitt nya jobb, till att redovisa projekt i skolan och att köra upp. Det sistnämnda gjorde jag idag med godkänt resultat, så jag har numera körkort! Det känns jätteskönt att ha det överstökat, att inte ha det hängande över sig som en extra stress utöver allt skolarbete och liknande.

Dagen idag blev dedikerad till körandet: jag gick upp tidigt och när jag kom hem var jag helt utmattad och orkade inte mycket annat än att titta på Alice through the looking glass och dricka varm O’boy. Detsamma gällde igår då jag övningskörde i flera timmar efter skolan och kom hem sent. – Men nu är det klart. Härligt!



Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar