söndag 19 november 2017

Fenty, Marvel och Fysik 2

Hej! Det är en tung söndagskväll för min del, jag insåg just att jag har en mindre redovisning i biotekniken imorgon, något som fallit i glömska till följd av att jag med nöd och näppe lyckats göra en någorlunda duglig repetition av fysikkapitlet. Jag känner mig ganska utlämnad för provet på tisdag, men jag har verkligen inte haft tid att lära mig allt grundligt eftersom annat behövt min uppmärksamhet, och så måste det få vara ibland. Prioriteringar - det blir bättre nästa gång.

Någon som idag har fått ta del av mitt plugg-kaos är Benjamin. Han kom hit igår kväll efter att jag övningskört med pappa och sedan pluggat i några timmar. Vi påbörjade en mycket lovande serie, Marvels The Punisher, som jag kommer ha svårt att hålla mig från att sträckkolla när Benjamin inte är här. Det står ju som känt bland budorden att "Du skall icke titta på din och din nästas gemensamma serie." (tror det är strax efter det där med att inte ligga med grannens fru?), så det måste man ju respektera! Förutom att kolla serie sysslade vi med snacks-ätande i vanlig ordning och idag blev det faktiskt en delad pizza i plugg-pausen runt lunch. Förträffligt!

BTW: Jag är väldigt nöjd med min nya highlighter, ni vet den jag inhandlade fredag förra veckan, testade onsdag denna veckan och inte kunde lägga ut bild på eftersom blogg-appen slutat fungera? Ja, precis den. Det är som jag nämnde när jag köpte den en highlighter i stift-format från Rihannas mycket omtalade sminkmärke Fenty beauty. Färgen jag köpte heter Confetti och är lite lila/rosa-skimrande, jag tror det var det perfekta valet för min hy som är väldigt ljus med kall underton! Det blir förhoppningsvis  garanterat fler köp från sagt märke i framtiden, endast plånboken sätter gränserna!

Jag ber ödmjukast om ursäkt för den skandalöst dåliga kvalitén, förstår inte vad som hände!

Puss! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar