fredag 3 november 2017

Foto och bilkörning

Hej! I skrivande stund sitter jag och sjunger fragment av Disneys Mulan-soundtrack in i en kal, vit vägg. Jag ska snart gå igenom min garderob för att välja den ultimata outfiten till morgondagens halloweenfest och efter det blir det förhoppningsvis lite läsning följt av middag med mor och far, och därefter filmkväll med killarna hos Gustav. Jag har med andra ord en bra kväll planerad!

Idag har jag kört bil: först till körskolan, sedan under en körlektion (det blev stadskörning idag!) och sedan med mamma i samma område som jag hade lektionen. När vi gjort det åkte vi och åt sushi och sedan drog vi hem. Nu är jag ytterligare ett par timmar bakom ratten rikare men det gäller att lägga på ett kol nu och, som man så fint kan uttrycka det: "kötta på" tills allt sitter ordentligt!

Har det hänt något mer nämnvärt i veckan? I onsdags var jag med Gustav, vi fotade lite till mitt fotoprojekt (för skolan) och såg en rysk film som heter Ivan's Childhood, den var bra, vacker men svår att riktigt förstå. Det kanske är meningen. Hur som helst: På kvällen kom John och hämtade oss och vi tre åkte till Axel H där det blev ännu en film (Song to Song) med honom och hans flickvän Elin. Kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar