torsdag 31 mars 2016

Spel, scones och trötthet

Hej hej! Jag är nyss hemkommen från Ellen där jag var med tjejerna. Vi spelade spel och såg på film, mysigt! Efter hemkomsten har jag bara hunnit med att äta scones, men jag tror att jag ska lägga mig tidigt idag (igen...) så det kanske får vara nog med kvällsaktivitet för idag! 

Tidigare idag umgicks jag lite med mamma här hemma. Vi åt lyx-lunch med fläskfilé, klyftpotatis, "favoritsås" och halloumi. Till efterrätt blev det jordgubbar, så gott! 

Emelie idag


Igår sov jag hos Benjamin. Vi var med Kalle kvällen innan och tittade på film. Den var jättedålig och jag var svintrött, så även om jag hade det bra slutade det hela med att jag sov genom typ halva filmen och Benjamin fick köra hem mig medan jag fortfarande var helt borta. Det här med att plugga på lovet har alltså inte gett särskilt bra resultat...

I ALLA FALL: Jag sov hos Benjamin och vi vaknade sent, sedan gjorde vi frukost ihop; bacon och så. Någon gång på dagen åkte jag hem och pluggade, och på kvällen var jag med Amanda, Alexandra, Ebba (som fyllde år), Emelie och Elin (en tjej som går i Amanda och Alexandras klass). Det var trevligt, vi åt kladdkaka och chillade typ! :)

Imorgon blir det *surprise surprise* mer plugg, men på kvällen ska jag nog hitta på något med Benjamin. Om det blir Date-night eller bara filmmys hemma återstår att se, men oavsett ska det bli kul att ses! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar