fredag 24 juni 2016

Födelsedagsfirande för mig!

Kvällen igår blev väldigt lyckad! Vi firade ju mig lite eftersom jag fyllt år så vi åt lite god mat, dansade, spelade spel och sådär. Alla tjejerna var där och vi hade det jättetrevligt, men istället för att jag sitter här och berättar kan ni ju ta en titt på bilderna från kvällen här nedan!
Tropisk bål
Jag försökte med alla medel göra det så somrigt som möjligt trots att det öste ner utanför.
Maten: Bakpotatis, röror, rostbiff och sallad.
Ebba
Amanda
Emelie
Vi testade spelet Det borde man ju veta, frågorna var svårare än titeln antydde!
Alexandra
Jag fick också vara med på en bild eller två för ovanlighetens skull!
Brownies med en liten [avsiktlig] grop i varje: perfekt för en glasskula!
Olivia
Haha, här sitter vi och sjunger, gissningsvis till Beyoncé av bilden att döma.
Det är nog bäst för er egen skull att ni inte ser bilderna när vi dansade, men kul var det iaf!
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar