fredag 17 juni 2016

On my way

Hej hej! Nu sitter jag på bussen mot Cassandra där jag ska på poolparty ikväll! Jag har en relativt lång resa framför mig, så jag funderar på att springa in på Burger King och ta en snabb hamburgare innan jag möter upp Linnea (vi ska ta följe).

Idag har jag klippt mig, inte så långt (som vanligt), kanske en decimeter! Efter klippningen blev det lite sushi och sedan var jag med Benjamin, som låg kvar hos mig och sov medan jag klippte mig, haha!

Nu, efter att jag tjuvkikat lite på första avsnittet av Orange is the ner Black (jag kunde inte hålla mig!), är jag som sagt påväg, äntligen. Jag hoppas på en riktigt bra kväll med mycket dans och kanske lite halv-falskt skränande till gamla godingar (troligtvis blir det inte så, utan massa house...)!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar