fredag 12 augusti 2016

Freeport

Hej hej! Idag har jag och mamma varit på Freeport. De hade tydligen både flyttat om alla affärer där och bytt namn till "Hede outlet", vilket var ett så dåligt namn att jag vägrar använda det. Tyvärr hittade jag ingenting idag. Jag funderade på att köpa ett par jeans, men kände inte riktigt att de var i min stil modellmässigt, även om de var väldigt sköna. Ska nog leta efter något same but different i stan istället! 
Nu har jag varit hemma i några timmar och fixat med lite grejer på datorn, inte något speciellt direkt. Jag tänkte sätta mig och skriva till lite grejer på mitt CV, men det får bli senare för om en halvtimme kommer några av tjejerna hit för att kolla på sommarfilmerna jag har gjort (där de är med mycket). Har köpt hem lite cider och så så det blir nog trevligt! 

Imorgon ska jag försöka få tag i konsertbiljetter (håll tummarna!) och sedan blir det kalas. Kul! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar