fredag 5 augusti 2016

Otroligt arg

Det var en mycket efterlängtad Benjamin jag hämtade i regnstormen igår. Vi har inte träffats så mycket de senaste dagarna eftersom han har en kompis här som rest långt för att träffa honom. Nästa vecka kommer det vara likadant, fast då ska de åka till honom [kompisen]. Det är tråkigt att inte kunna ses hela tiden, men jag klarar mig nog ska ni se! (Åtminstone en vecka.)

Den här veckan har jag mest varit med Emelie, men jag har även gjort andra saker som att övningsköra och klippa film. Mitt filmredigeringsprogram (ett köpt) fungerade inte på min dåliga dator så jag laddade ner en sjudagarstrial av ett annat program: när jag lagt ner två hela dagar och min själ i projektet och äntligen var klar visade det sig att det enda sättet att spara filmen "på riktigt" var att ha en stor röd logga med programmets namn på i mitten av skärmen. Jag blev väldigt stressad och besviken och nu verkar det som att det bara är att försöka göra om allt likadant i ett annat program (förutsatt att jag inte betalar 300 spänn för att få SPARA MIN FILM). Jävligt tråkigt! Programmet heter Movavi och jag hoppas verkligen inte att någon annan gör samma misstag som mig, dvs att tro att det var något att ha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar