fredag 19 augusti 2016

Ansökan till FBI

Hej på er! Jag vet att jag inte skrivit på ett par dagar och det beror främst på att jag velat suga upp varenda sekund med Benjamin nu när han är hemma igen. Han har tyvärr varit sjuk, vilket inneburit att vi mest kollat serier och tagit det lugnt, vilket iof inte gör mig så mycket, haha! Vi är en liten bit in på säsong två av The Blacklist nu. Jag gillar verkligen den här serien, och troligtvis kommer jag snart kunna ansöka till FBI haha..

I förrgår var jag på grillkväll hos Alexandra på kvällen (duuuh), så jag har i vanlig ordning några härliga bilder att dela med mig av. Tyvärr har jag redan hunnit stänga av datorn för dagen, så ni får hålla er tills imorgon! 
Mobilbild från grillkvällen (Foto: Olivia) 

Nu blir det någon rom-com på Netflix och sedan ska vi sova! 

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar