måndag 14 november 2016

Det känns inte bra

Igår började jag skriva ett inlägg men blev avbruten innan jag hann klart. Såhär skrev jag:
"Igårkväll var jag med rätta jättetrött och gick och lade mig tidigt. Efter en stunds vilande utan sömn blev jag pigg och kunde inte somna förrän långt senare, efter att jag tagit mig igen ett antal tveksamma val av videoklipp på youtube. Sedan följde en onjutbar sömn med drömmar där min mobil var trasig och där William Spetz köpte mig ett par svindyra spectacles (snapchats nya ~solglasögon med en twist~)." Gårdagen jag pratade om bestod, liksom dagen igår, av matte i mängder. Jag pluggade i princip från att jag gick upp på morgonen tills det var dags att lägga sig igen. 

Idag hade vi matteprov på morgonen, äntligen fick jag få ur mig allt jag pluggat på. Provet gick okej men det kändes inte alls bra efteråt: Vi skulle skriva på kladdpapper och sedan föra över på ett annat papper. Jag svarade på allt mer kladdigt än vanligt (eftersom vi skulle skriva rent) men hann inte föra över de uppgifter som var värst och verkligen behövde skrivas rent, i rätt ordning och förtydligas. Det var riktigt synd för som sagt svarade jag på allt men nu kanske inte läraren förstår mitt resonemang etc... Tråkigt att falla på att tiden inte räckte till till att skriva rent.

Vi hade ingen kemi så några av oss åkte till stan och åt sushi istället. Jag ska göra lite kemi hemma i veckan, jag har en hel del att göra överlag. Idag ska jag dock bara ta det lugnt, särskilt med tanke på att jag inte var ledig alls i helgen. Jag vill bara hem och dricka te typ, sen kommer Benjamin! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar