tisdag 8 november 2016

Vintern är här

Allt är snötäckt idag. Det är som om någon sprängt ett gigantiskt moln och allt dess vita fluff landat på jorden. Halt och kallt är det också, och den enda ljusglimt jag lyckats urskilja ur den plötsliga vinter som tvingats på oss, är att det nu är rätt temperatur för att använda mina Timberlands. Redan idag körde jag på de älskade kängorna och min vinterjacka. Det är dock riktigt synd att jag förmodligen inte kommer kunna ha mina andra par älskade (höst-) skor mer i år! Men men, så är det..

Idag hade jag bara en lektion, det kändes som lagom uppvärmning efter helgen i sjukdom. Innan skolan hann jag med en skål nudlar framför Narcos, som jag börjat kolla lite på. Jag har inte riktigt fastnat för det än, men många tycker om den så jag vill ge den en ärlig chans! 

Nu ska jag hem och äta innan Benjamin kommer. Det ska no kul att ses!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar