måndag 21 november 2016

Valp-besök

Det har varit en bra helg. Jag har inte behövt plugga så mycket, för en gångs skull. I lördags kväll var jag på filmkväll hos John med killarna och vi tittade på lite olika filmer, när vi kommit en bit in i den tredje, Bronson, höll jag på att somna. Då begav jag mig hemåt, efter en mycket trevlig kväll! När jag kom hem somnade jag nästan direkt, men fick försöka hålla mig uppe i väntan på Benjamin. Han skulle nämligen med familjen till farfar dagen efter, dvs igår, söndag.

Besöket var lyckat. Vi kom dit, åt en jättegod fisksoppa med räkor i och pratade lite. Sedan hälsade vi på min fasters nya hundvalp för första gången, han var otroligt söt, det var svårt att slita sig! Lite senare åt vi efterrätt: en slags kladdkaka med kokos på, och myste lite mer med hundarna. Man får ju passa på! 

Nu ska jag till skolan och därefter får vi se vad som händer. Jag kanske ska träffa några kompisar men det kan hända att mitt plugg (innan) tar för lång tid, så vi får se!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar