fredag 2 december 2016

Hälsningar från bussen

Den här veckan har känts onödig. Jag var sjuk halva veckan och när jag väl kom tillbaka hände inte så mycket. Idag slutade vi väldigt tidigt på vår första lektion, så jag, Alice och Corrynna åkte in till stan för att äta sushi och strosa lite. 


På eftermiddagen blev det en till tur till stan i sällskap av Melina, Corrynna, Elias och Emma. Vi kikade lite efter julklappar osv, och sedan satte vi oss på ett för mig nytt café, som jag bara gått förbi innan. Några av oss fikade och några andra åt mat. Jag och Emma delade på en pizza och nu, timmar senare, är jag glad att jag valde mat. 



Just nu är jag på väg hem och känner mest för att lägga mig att sova. Jag lär egentligen behöva det för att orka plugga kemi hela helgen, men jag hoppas på att hinna hitta på något mer spännande innan jag slocknar! 

Puss!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar