tisdag 13 december 2016

Lucia 2016

Hej på er! Glad Lucia! Idag hann jag inte (traditionsenligt) se SVTs direktsändning av luciatåget så jag fick nöja mig med skolans hemmasnickrade, ljusbesprydda estetled istället. Jag hade lite glitter i håret imorse men blev snart rädd för att bli medtvingad i något tåg eller spex, så jag nöjde mig med att dricka glögg i entrén (utan glitter), till förmån för musikhjälpen som tydligen skulle få inkomsterna, istället. Lussigt nog! 

Igår spenderade jag en eftermiddag i julens anda och lyckades hitta julklappar till samtliga familjemedlemmar. När jag kom hem blev det alltså tomteverkstad för hela slanten och jag hade fullt upp med att klippa och klistra i säkert en timme. Efter det hämtade jag Benjamin och vi kollade på Shooter (serien vi börjat kolla på och älskar, men som bara bjuder på ett avsnitt i veckan). Mysigt! 

Några som hängde med och letade julklappar!
Nu är jag verkligen helt utmattad, vilket inte är så konstigt med tanke på hur mycket jag har och har haft att stå i. Imorgon blir det muntligt spanskaprov och efter det har jag en stor inlämning (men fortfarande bara EN) kvar till lovet. Det börjar sakta men säkert dra ihop sig! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar