söndag 11 december 2016

Kompisar och integraler

Nu är jag helt slut! Jag gick upp tidigt imorse och satte mig direkt med matten, klar blev jag inte förrän timmar senare. Nu väntar jag på glöggen som står på värmning och ser fram emot att se granen som familjen stått och pyntat ett tag nu!

Igår pluggade jag också, men på kvällen tog jag faktiskt ledigt och åkte till Emelie. Vi (tillsammans med tjejerna, Linus och David) började kolla på filmen Blood Diamond, som var riktigt bra, men vi blev tvungna att stänga av den då vissa blev för rastlösa/uttråkade, så jag får se klart den någon annan dag! Efter filmen blev det lite sällskapsspel, dans och prat. Några gick hem, andra stannade, och rätt som det var var klockan 2 och det var hög tid för mig att dra mig hemåt. Jag tror det var nyttigt att få ha lite kul en helg som denna!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar