torsdag 15 juni 2017

18

Godmorgon! Nu är jag ett år äldre men det är inte längre min födelsedag. Jag har nyss ätit en stor och god frukost med hallon, kaffe, apelsinjuice och skinkmackor, och känner mig således redo för en ny dag. Idag ska jag på kalas hos min moster för henne och min kusin, men förutom det har jag inget speciellt planerat. Jag kanske ska läsa lite, eller ta tag organiseringen av bilder från de senaste månaderna. Jag måste säga att det förstnämnda frestar mig mer! 


Hur var min födelsedag förresten? Bra, jag är nöjd! På dagen sysslade jag mest med ärenden men kvällen var mysigare. Jag ville inte ha någon 18års-utgång men jag ville ändå fira lite, så jag Emelie och Benjamin åkte in till centrum och tog en födelsedagsbakelse och en drink. Drinken var min första någonsin, den var väldigt fin och jordgubben om satt på kanten var kanske den godaste jag ätit i mitt liv, tyvärr smakade själva drinken som jordgubbssaft och hostmedicin, två vätskor jag inte uppskattar. Bakelsen var i alla fall god så jag var inte bitter! 



Efter en mysig vistelse på Le Pain Francias, som bjöd på lugn jazz och en tilltalande atmosfär strövade vi vidare, vi funderade på att gå på bio men i slutändan blev det en tripp till 4gott och en pommes-tallrik vid havet istället. Jag och Emelie avslutade kvällen med godis och chips framför Netflix hemma hos mig. Ett mysigt avslut på en mysig kväll! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar