lördag 3 juni 2017

Sista grejen avbockad!

Hello! Just nu ligger jag i sängen och inväntar pizza, det gäller att fylla på med energi efter ett intensivt karaoke-pass! Det har varit en bra, lugn dag hemma. Jag har skrivit klart och skickat in min sista inlämning för det här läsåret och i teorin är jag redo för sommarlov, i praktiken har jag dock en avslutning och en temadag kvar att gå på. Skönt var det i alla fall att bocka av den sista punkten på terminens examinationslista! En tyngd är lyft från mina axlar!

Jag har inga speciella planer för kvällen, innan något annat blir det pizza, för jag är superhungrig. Benjamin kanske kommer hit senare men annars ringer jag nog en kompis eller kryper ihop framför en film, kanske båda. Imorgon ska jag åka in till centrum och strosa runt, jag tyckte att jag var värd att shoppa (eller åtminstone fönstershoppa) lite och ta en lunch, nu när jag äntligen är klar med allt! Jag ska dessutom kolla på lite presenter, vilket också alltid är kul! :)

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar