onsdag 7 juni 2017

Sjuk

Hej på er! Jag tänkte uppdatera lite snabbt om min situation så att ni slipper undra om jag gått under jord! I måndags var jag på Andreas studentutspring och studentmottagning tillsammans med några kompisar, däremellan hann vi dessutom med ett långdraget besök på en underbemannad Burger King. Efter mottagningen åkte jag till Alexandra där jag tillsammans med tjejerna och lite andra kompisar till henne firade att hon fyllde 18. Efter det åkte jag till Benjamin där jag sov över och sedan dess har jag legat halvsovande i antingen en soffa eller en säng i en obarmhärtig förkylning och med feber. 

I slutet av måndagskvällen, då jag och Olivia gungade! 

Sjukdomen, som alltid känns värre än den låter, har hållit mig hemma idag, men det var kanske lika bra för dagens skolaktiviteter bestod av klasskamp i ösregn. Jag kommer vara hemma imorgon också för då är vi ändå lediga och på fredag får vi se hur jag gör: Jag ska ha skolavslutning då och är dessutom bjuden på två studentmottagningar och en 18års-fest/middag. Antagligen får jag köra någon light-variant av dagen, beroende på hur jag mår och hur smittsam jag känner mig.. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar