söndag 25 juni 2017

Midsommar och midsommardagen

Midsommardagarna är över och nu är det en helt vanlig söndag. Vi åker för närvarande mot närmsta H&M-butik för att byta storlek på en blus jag fick i torsdags och antagligen blir det lite strosande i andra affärer också.

Igår var det midsommardagen och den spenderade jag till en början framför TV:n för att sedan bege mig mot staden för att gå på bio med Benjamin, Isac och Thea (Isacs tjej). Vi åt sushi och sedan såg vi den nya Alien-filmen, jag gillade den! 



På midsommar var jag med ett gäng kompisar. Till en början var vi hos André där vi grillade i regnet, åt tillsammans, och påbörjade en femkamp som blev en trekamp allt eftersom folk blev trötta och kalla. Framåt kvällen promenerade vi till Edvin där det blev lite dans och sång, och senare bad. Det var en bra kväll! 


Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar