fredag 2 juni 2017

Studentmottagning > Derivata

Idag var det dags för mig att samla ihop mina kunskaper, genererade av två och en halv veckas studier, för idag var det dags för matteprov. Tyvärr tror jag inte att det gick så bra, det kändes som att jag kunde gjort ungefär lika bra ifrån mig utan att ha pluggat alls (förutom på lektionerna då). Tråkigt. 

Trots provets sorgsna efterdyningar är jag lättad. Det var terminens sista prov och nu har jag bara en mindre inlämning kvar att skriva innan sommarlovet, det ska jag försöka hinna med i helgen. Det känns väldigt skönt att kunna bocka av det sista utan att "Att göra- listan" fylls på med något nytt.

Idag kommer det inte bli något mer plugg eftersom jag just nu rör mig sakta men säkert mot Benjamins studentmottagning. Jag missade hans utspring eftersom provet var samma tid, så han ska få en stundentnalle nu i efterhand. Jag har också med mig lite andra presenter och jag är riktigt nöjd med den som är från mig så det ska bli kul att ge honom den! När han drar vidare på kvällens festligheter får vi se vart jag tar vägen, antingen går jag till någon kompis eller så åker jag hem och lägger mig. Haha! 

Eftersom jag inte har kunnat ta några studentbilder idag (än) får ni en på 
snabbfikan jag tog innan bussen kom, detta i sällskap av Melina och Elias. 

Nu är det helg! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar