måndag 19 juni 2017

Sommarlovsrytm

Nu är det verkligen sommarlov, dygnet är förskjutet: jag går upp sent och lägger mig sent, däremellan gör jag knappt någonting. Förhoppningsvis får vi mer pålitligt sommarväder snart, om det ens är möjligt i Sverige.

Idag har jag varit i stan med Emelie, hon hade en körlektion (som påminde mig om att jag måste börja övningsköra snart) så vi möttes upp efter den. Vi spenderade några timmar med ett hopplöst letande efter en snygg jeanskjol och någon tjusig sommarklänning att ha på midsommar, sedan åt vi lunch och drog oss hemåt. Det blev inte så mycket shopping för vår del, men det var ändå kul att gå runt och kolla och jag fick med mig en fin blus hem! Jag har tittat på den tidigare så jag kände att det var dags att slå till.

I skrivande stund är jag nyligen hemkommen och har en knapp timme på mig att dricka kaffe och fräscha till mig innan jag ska iväg på äventyr igen. Igår såg vi tjejer på film och hängde på Ebbas balkong och idag har vi bestämt oss för en picknick, mysigt! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar