tisdag 3 januari 2017

Jag ser (inte) rött

För två veckor sedan beställde jag en klänning jag fullkomligt förälskat mig i. Den skulle vara min balklänning för i år, en otroligt vacker kreation i rött silke som var på tok för fin för pengarna. Jag var så glad när orderbekräftelsen kom, nu var den äntligen påväg till mig, hela vägen från andra sidan kontinenten. 
   Igår var jag irriterad, den hade fortfarande inte kommit, så jag mailade affären. Svaret kom på kvällen då jag var hos en kompis. Tydligen hade de inte skickat klänningen eftersom köpet inte gått igenom, samma köp som jag fått bekräftat i inte ett, utan två mail, och som dragit pengar från kontot. Att beställa om varan gick inte, då den enda storleken kvar i lager var 44, alltså alldeles för stor. Jag är besviken på servicen, och arg och ledsen för att produkten jag gått och längtat efter aldrig kommer ligga i brevlådan, trots att jag inte ens fått tillbaka mina pengar. Det känns som oturen hänger över axel vart jag än går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar