onsdag 4 januari 2017

Rastlös

De senaste dagarna har sett ungefär likadana ut: jag har vaknat sent, gjort nödvändigheter på dagen, varit rastlös på kvällen och legat sömnlös på natten. Det är som en ond cirkel, och den gör det svårt att komma in i rätt dygnsrytm igen. 

Igår hade jag en dock en ganska skön dag. Jag var hemma själv tills Benjamin kom, han anlände samtidigt som mamma som köpt sushi till oss. På kvällen såg vi två filmer och myste i soffan med chips, dipp och iskall Cola. Vi kände att vi var värda det, även om det bara var tisdag!

Idag har jag inte gjort så mycket (förutom att sörja över att det lagt sig ett snötäcke över marken), jag var sugen på att måla förut men inspirationen är som bortblåst! Hur som helst har jag planer för de kommande dagarna, så jag hoppas att det blir lite mer fart och fläkt då! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar