måndag 29 maj 2017

Planer för veckan


Efter långhelgen som varit verkar min dygnsrytm ha blivit rubbad. Jag hade riktigt svårt att somna igår, vilket resulterade i en tyst dag med mycket gäspande, och att jag somnade som en stock på bussen under hemfärden. Sedan jag kom hem har jag pluggat lite, målat naglarna turkosa, kollat på Youtube-klipp och ätit frukt. Jag tyckte att det kunde vara lämpligt med en mjukstart på veckan, som dessutom kommer vara en ganska speciell rad dagar: Imorgon är jag egentligen ledig, pga vissa val av examinationer samt att en del kurser är avslutade, men jag ska ändå in till skolan en liten stund för att skriva klart en labrapport. På onsdag har jag studiedag som vanligt och på torsdag är det typ temadag på skolan. På fredag har jag först sovmorgon, sedan ett omfattande matteprov jag går och oroar mig över, och sist men inte minst ska jag till Benjamins studentmottagning. Jag missar hans utspring eftersom jag ska ha provet samma tid. Planen är att jag ska kriga mig genom veckan, som för den utomstående kan låta ganska skön och trevlig, men som är en ångestbomb deluxe. Om jag klarar den bra, eller åtminstone tar mig igenom den, ska jag fira med shopping eller något annat avslappnande och kul på lördag! Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar