torsdag 3 mars 2016

Det är segt nu

Hej hej! Igår hann jag inte blogga för jag hade tankarna på annat, har börjat gräva i pluggberget nu och de kommande veckorna ser ut som ett rent helvete. Igår hade jag sovit hos Benjamin, vilket var mysigt, och jag (som hade schemafri dag) tog lite sovmorgon medan han snällt fick traska iväg till skolan. Jag tog det lugnt och drack lite kaffe och sedan var det dags. Jag fick gjort en del, men inte tillräckligt. Det blir nog tyvärr plugg den här helgen..

Idag var det skola som vanligt, men dagen gick relativt smärtfritt förbi. Efter skolan kom Emelie hit för att hjälpa mig med en sak jag inte riktigt förstod i matten, det gick sådär men jag fick gjort lite av det och lite fysik iaf! När vi var klara med det gick ner till gymmet och dansade loss som back in the days, haha! SÅ kul! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar