tisdag 8 mars 2016

It has begun

Idag hade jag sovmorgon men fick gå upp lika tidigt för det. Jag sov hos Benjamin varifrån det är lite omständigt att ta sig till skolan med bussen. Det var såklart värt det, men jag har varit trött idag! Dessutom har jag fått vandra runt med en fruktansvärd träningsvärk i rumpa och lår, så jag har inte känt mig på topp direkt! Nu på eftermiddagen har jag pluggat, för det är det jag måste göra nu ett tag framöver. Inte så kul, men nödvändigt. Det blir skönt när den här tuffa perioden är över så man får andas lite! 

Igår var jag som sagt med Benjamin. Jag kände att jag var värd en ledig dag efter en helg full med plugg. Vi hade det mysigt, kollade på en jättebra film bl.a! Något mer jag gjorde igår var att söka sommarjobb. Man kommer inte få reda på "resultatet" på ett tag, men jag håller tummarna! 

Imorgon är det onsdag, men jag ska på ett (väldigt dåligt timat...) studiebesök på Naturhistoriska med biologin. Tror jag lunchar i stan men sen blir det stenhårt matte-slit resten av dagen. "Kul!" :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar