söndag 27 mars 2016

Jordgubbsfika

Hello! Idag känner jag mig lite söndags-trött och är minst sagt lycklig över att slippa gå till skolan imorgon (kommer dock behöva plugga en hel del hemma...). Jag har bara varit hemma idag, varit med familjen och ätit jordgubbar. Om en stund kommer Benjamin hit och då ska vi kolla på vår serie och äta upp de påskägg vi inte orkade ta oss an efter maten igår! Det blir mysigt!


Kvällen igår var tyvärr ganska misslyckad. Jag var med bra, roligt folk och så, men det blev att vi var ute, så det var svinkallt, och i övrigt var allt inte så [bra] som jag hoppats. Efter några timmar, när jag tröttade, åkte jag hem och lade mig. Jag trodde att min förfrusna kropp skulle tina när jag kom in i värmen, men ack så fel jag hade. Det slutade med att jag fick höja elementet och dessutom sova i långa pyjamasbyxor, hoodie (med luvan på), vantar och tofflor, med två duntäcken på mig. Haha, dramatiskt, I know. Oh well; nu är det en ny dag och jag har en veckas lov framför mig (trots plugg), vilket det ska bli kul! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar